Урок 1   12.03.2020 р.

Тема: «Повторення вивченого про частини. Порівняння частин»

Повторіть вивчене про частини. Робота з підручником (усно) №751 с.122

Розгляньте задачі на знаходження числа і числа за його частинами №753, №754 с.122-123

Виконайте письмово в зошиті №755, №756 с. 123

Сучасна дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка "Hare Dance

Виконайте тестові завдання https://learning.ua/matematyka/chetvertyi-klas/zadachi-na-chastunu-vid-chisla

Урок 2  13.03.2020 р.

Тема «Поняття дріб. Читання і запис дробу. Чисельник і знаменник дробу»

Поява частин зумовлена потребою поділити ціле на частини. Проте основною причиною виникнення частин є процес вимірювання величин. Результат вимірювання не завжди можна виразити натуральним числом. Вже давно існують частини: третина 1/3, половина 1/2, чверть - 1/4, півчверть - 1/8 і т. ін. Частина називається дробом. Вона має два числа: чисельник і знаменник. Між ними є лінія дробу.

  • Хвилинка-цікавинка. Ознайомлення з поняттям «дріб» 
  •    Ознайомтеся з поняттям «дріб» переглянувши відео 
  •    Робота з підручником (усно) №762, №765 с. 124-125
  •    Виконайте тренувальні вправи у зошиті с.125 №764 , вивчити правило у підручнику с.127
  •   Robot Dance (Танець робота) фізкультхвилинка 
  • Перевір себе! Відповіді відправ вчителеві на електронну пошту.

1. Число записане над рискою дробу називається...

а) Чисельник б) Числівник

в) Займенник г) Знаменник

2. Число записане під рискою дробу називається...

а) Чисельник б) Числівник

в) Займенник г) Знаменник

3. Риска дробу означає дію...

а) Ділення б) Множення

в) Віднімання г) Додавання

4. Чисельник дробу показує...

а) Скільки однакових частин узято

б) На скільки однакових частин поділено ціле

5. Знаменник дробу показує...

а) Скільки однакових частин узято б) На скільки однакових частин поділено ціле

6. Дріб у якого чисельник менший за знаменник

а) Правильний б) Неправильний

7. Дріб у якого чисельник більший за знаменник або дорівнює йому

а) Правильний б) Неправильний

Урок 3             16.03.2020

Тема: «Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа»

1. Запиши дробом: (завдання виконуй в зошиті)


2.Переглянь відео-урок. Завдання виконай письмово в зошиті. 


3. Прочитай і вивчи правило!!! Уважно розглянь приклади.


4. Робота за підручником. Виконайте №773 с.127

5. Для закріплення виконайте № 774, 775 с. 127

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 


Урок 4                     18.03.2020

Тема: Дроби, які дорівнюють одиниці.

1. Повтори правило знаходження дробу від числа з минулого уроку.

Виконай письмово :

2. Робота за підручником №777 письмово

3. Подумай над питанням та вивчіть правило с. 128, виконайте усно № 778 


3. Виконайте письмово № 779, 781, 786

4. Розгляньте схему задачі


4. Виконайте задачі письмово  №782, 787

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 5                             19.03.2020

Тема: Знаходження числа за величиною його дробу.

1. Запиши дробом:


2. Уважно прочитай правило та розглянь приклади.


3. Робота за підручником № 788, №790 (усно) вивчити правило.

4. Робота за підручником виконай у зошит письмово №792, №793, № 795, №796.

5. Тести частина від числа: https://learning.ua/matematyka/chetvertyi-klas/chastuna-chisla

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 6                      20.03.2020

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Тема : Дроби

1. Запиши числа дробами. (2 бал)

Одна восьма, дві третіх, шість десятих, три сьомих, чотири дев'ятих, п'ять сьомих, чотири шостих, сім восьмих, дві дев'ятих, шість десятих.

2. Запиши дроби у порядку зростання. (1 бал)

3. Знайди 3/5 від 4725   (4 бали)

Знайди 3/7 від 3864.

4. Знайди значення виразів, якщо а=43. (3 бали)

18 ∙ а - 553

999 - 774 : а

989 : а -17

5. Розв'яжи задачу. (2 бали)

У відділі зерносховища було 960 кг пшениці та 7 мішків жита, по 50 кг у кожному. На млин відвезли третю частину пшениці й усе жито. Скільки кілограмів зерна відвезли на млин?

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 7                           23.03.2020

Тема: МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ. ПОВТОРЕННЯ ПЕРЕСТАВНОГО ТА СПОЛУЧНОГО ЗАКОНІВ МНОЖЕННЯ. ЗОБРАЖЕННЯ КРУГЛОГО ЧИСЛА У ВИГЛЯДІ ДОБУТКУ ДВОХ ЧИСЕЛ, ОДНИМ ІЗ МНОЖНИКІВ ЯКОГО Є ЧИСЛО 10; 100; 1000.

1. Повторіть


2. Робота за підручником. Виконай № 806, 807,808 (усно)

3. Робота за підручником. №813, 814 завдання виконай письмово.

4. Розгляньте задачу та пояснення розв'язання з підручника с. 132-133

5. Розв'яжіть задачу №812

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 8                                        25.03.2020

Тема: УСНЕ МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ І КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА.

1. Виконай письмово

 Перетворити: 5 км = [ ] м.

Знайти частку чисел: 96 і 3.

Знайти добуток чисел: 16 і 5.

2. Уважно переглянь відео

 

3. Робота за підручником. Виконайте завдання усно №815 с. 133

4. Виконайте завдання письмово №816, 819, 822

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 9                      26.03.2020 р.

Тема: «ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ЧИСЛА»

1. Розглянь, як знайшли значення добутку 24 ∙ 300. №823 с. 134.


2.Пригадай правило множення переглянувши відео


3. Виконай письмово № 825, №826, №830, №829


4. Пригадай право письмового ділення

5. Виконай завдання письмово № 832, 836, 845, 847,848

6. Скористайся пам'яткою 

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 10               27.03.2020 р.

Тема: «ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ»

1. Записати вирази і їх значення (письмово)

- Суму чисел 525 і 405 збільшити в 100 разів.

- Різницю чисел 920 і 400 зменшити в 10 разів.

- Частку чисел 630 і 7 збільшити у 10 разів.

2. Порівняй числа (письмово)

3. Виконай письмово №852с. 138 . Користуйся прикладами:

4. Робота за підручником. 

Виконай завдання письмово №855, №856, 857 с. 138.

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 11                30.03.2020 р.

Тема «УСНЕ ДІЛЕННЯ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА»

1. Повторіть правила ділення переглянувши відео 

2. Робота з підручником. Виконайте завдання усно №858,859 с. 138

3. Виконай №860, 861, 863, 865 с.138-139

4. Пригадай, як виконати ділення з остачею с. 139, №868

5. Робота за підручником. Виконайте завдання письмово с. 139 №869, №870,№ 871

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 12         01.04.2020 р.

 ТЕМА: ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ДЕСЯТКИ З ОСТАЧЕЮ. ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ

1. Письмові обчислення запишіть у зошит

• Добуток чисел 0 і 345 збільшити на 65. • Частку чисел 450 і 5 збільшити у 10 разів. 

• Різницю чисел 1000 і 750 зменшити у 5 разів. 

• Добуток чисел 12 і 10 зменшити у 4 рази.

2. Дайте відповіді на питання «так» або «ні»

1. Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.

2. Щоб обчислити площу квадрата, треба довжину сторони помножити на 4.

3. Якщо в задачі запитується «На скільки більше...», виконуємо дію додавання.

4. Периметр - це сума довжин усіх сторін геометричної фігури.

5. Щоб знайти швидкість, треба відстань поділити на час.

6. Щоб знайти 8 частину числа, треба поділити його на 8.

7. При діленні будь-якого числа на 0 отримуємо 0.

8. Щоб знайти 2/3 від числа, треба його поділити на 3 і помножити на 2.

9. Щоб знайти добуток, треба числа поділити.

Розгляньте, як знайшли частку та остачу - № 876 (с. 140).

3. Робота за підручником 

а) Обчислення прикладів на ділення з остачею № 877

б) Самостійне розв'язування рівнянь № 879

в) Робота над задачею № 880 з поясненням

Розв'язання:

1) 960 + 1440 = 2400 (км) - проїхав мотоцикліст;

2) 2400 : 60 = 40 (км/год) - швидкість;

3) 960 : 40 = 24 (год) - за перший тиждень;

4) 1440 : 40 = 36 (год) - за другий тиждень.

Відповідь: 24 години був у дорозі мотоцикліст перший тиждень і 36 годин другий тиждень.

4. Фізкультхвилинка

5. Розв'яжіть задачі письмово № 881, №887, 891

6. Виконайте завдання письмово №892

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 13           02.04.2020 р.

ТЕМА: ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДРОБАМИ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ.ЗАДАЧІ НА РУХ

1. Прочитайте завдання № 895, як знаходили частку с. 143

Згадайте способи ділення трицифрового числа на двоцифрове число, на круглі десятки.

2. Перегляньте, як знаходили частку чисел 299 600 і 700, №896 с. 143

3. Робота за підручником. Виконайте завдання письмово № 901, №903,№913

4. Фізкультхвилинка

5. Перегляньте розв'язування задачі № 898

Перед вами пояснення, про що дізнаємося кожною дією.

Розв'язання:

1) 480 : 6 = 80 (км/год) - швидкість автомобіля;

2) 80 : 4 ∙ 3 = 60 (км/год) - швидкість мотоцикла;

3) 480 : 60 = 8 (год) - потрібно мотоциклу.

Відповідь: за 8 годин мотоцикл подолає відстань 480 км.

6. Розв'яжіть задачі письмово №906, №910, №916

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

Урок 14          03.04.2020 р.

Перевірка знань!!!

1. Каліграфічна хвилинка (запишіть тільки відповіді):

• Збільшити 75 у 100 разів.

• Знайти восьму частину числа 560.

• Невідоме число збільшили у 7 разів і отримали 490. Яке число невідоме?

• Яке число потрібно розділити на 1000, щоб отримати 561?

• Число 19 збільшити в 3 рази.

• Число 8963 зменшити на 6 десятків.

• 2 хв 55 с - записати в секундах.

• Скільки метрів у 50 000 см?

• Скільки хвилин у 5 годинах?

2. У якому рядку приклади записані в порядку зростання результату?

3. У якому рядку приклади записані в порядку спадання результату

4. Обчисліть вирази.

13 500 : 500 ∙ 46

5357 - 162 000 : 600

5. Обчисліть.

9 ц 52 кг : 34

8 м 28 см : 23

6. Розв'яжіть задачу.

За 6 днів завод виготовив 114 сівалок. Скільки сівалок виготовить завод за 27 днів, якщо щодня виготовлятиме на 2 сівалки більше?

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ(електронним листом або фотозвітом у вайбер) 

ВАШ МОЗОК ПОПРАЦЮВАВ НА СЛАВУ!!! 

ЦЕ ВЖЕ УСПІХ!!!!

Урок 15          06.04.2020 р.

 1. Перегляньте, будь ласка, відеоурок, запропоновані завдання виконуйте письмово (число відеоуроку не співпадає) 

2. Виконайте №927 для закріплення.

Урок 16                 08.04.2020 

1. Перегляньте, будь ласка, відеоурок, запропоновані завдання виконуйте письмово (число відеоуроку не співпадає)  

2. Виконайте №930 для закріплення. 

Урок 17               09.04.2020

Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Перегляньте, будь ласка, відео 

2. Робота за підручником. Виконайте завдання письмово № 937, 939

Урок 18            10.04.2020

Тема: Множення складених іменнованих чисел на двоцифрові числа. Розвязування і порівняння задач.

1. Перегляньте, будь ласка, відеоурок, запропоновані завдання виконуйте письмово (число відеоуроку не співпадає)  

2. Робота за підручником. Виконайте завдання письмово №949

Урок 19            13.04.2020

Тема: Множення багатоцифрових чисел на трицифрові.Складання і розв'язування задач на зустрічний рух.

1. Перегляньте, будь ласка, відеоурок, запропоновані завдання виконуйте письмово (число відеоуроку не співпадає)  

2. Робота за підручником. Виконайте завдання письмово №960

Урок 20             15.04.2020

Тема: Множення багатоцифрових чисел на трицифрові.Складання і розв'язування задач на зустрічний рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії.

1. Перегляньте, будь ласка, відеоурок, запропоновані завдання виконуйте письмово (число відеоуроку не співпадає)  

2. Робота за підручником. Виконайте завдання письмово №970 

Урок 21         16.04.2020

1.Обчислити

4 850  ⋅ 44 =

2 417  ⋅ 236 =

2081 ⋅ 353 =

735  ⋅ 608 =

709  ⋅ 904 =

Урок 22                 17.04.2020

Перевірка знань! 

1. Обчисли приклад

82 ⋅ 57=

2. Число 75 збільшити у 32 рази

3. Обчисли вираз

723 ⋅ 48 -940 ⋅20

4. Знайди значення

407 ⋅ 56=

5. Обчисли значення виразу,якщо а=4058

43 ⋅ 100+(6458-a):8=

6. Знайти площу та периметр прямокутника.

а = 67 м

в = 115 м

Урок 23            22.04.2020 р.

Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові

1. Розглянь приклад в підручнику с.154 № 978. 

2. Виконаємо усно № 979 с.154

№1 Пояснення 1 Ділене 453, дільник 62. У частці буде одна цифра, бо 62 більше 45.

2. Ділимо 45 на 6 буде 7 (остача 3), бо 42:6=7.

3. Перевіряємо цифру 7. Множимо 7 на 62 буде 434. Отже:


№2. Пояснення . 1. Ділене 505, дільник74. У частці буде одна цифра, бо 50 менше 74.

2. Поділимо 50 на 7 , отримаємо 7 (ост. 1) , бо 49:7=7.

3. Перевіримо цифру 7 :

Вона нам не підходить, бо 74*7=514, а воно більше за 505.

4. Перевіряємо цифру меншу 7 і це 6. Отже,

3. Виконай № 985 с. 155

Урок 24 -25            23.04.2020 р.  24.04.2020 р.

Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Середнє арифметичне

1. Розглянь №987 с. 155. Прочитай пояснення.

2. Виконаємо усно №988 с. 156. 

№1. 785:23. Пояснення: 1. Ділене 785, дільник 23. У частці буде дві цифри, бо 14 менше 78.

2. Ділимо 78 на 23. Беремо по 3.

3. 3 множимо на 23 буде 69. Віднімаємо 78-69 отримаємо 9. 9 не ділиться на 23, тому опускаємо 5.

4. 95 ділимо на 23. Беремо по 4.

5. 4 множимо на 23 буде 92. Віднімаємо 95-92=3 (буде остачею)

№2. 438:12. Пояснення: 1. Ділене 438, дільник 12. У частці біде 2 цифри.

2. Ділимо 43 на 12. Беремо по 3.

3. 3 множимо на 12 буде 36. Віднімаємо 43-36=7. 7 не ділиться на 12, тому опускаємо 8.

4. Ділимо 78 на 12. Беремо по 6.

5. 6 множимо на 12 буде 72. Віднімаємо 78-72=6 (беде остачею)

№3, 4 спробуй виконати самостійно.

3. Вивчи правило

4. Розв'яжи задачу №992 с. 157 (підказка:потрібно додати маси кролів і поділити цю масу на кількість кролів)

5. Виконайте завдання письмово №1003

Урок 26       27.04.2020 р.

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

1. Перегляньте відео

2. Виконайте № 1006 с. 159 (1,2) №1012 

Урок 27            29.04.2020 р.

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

1. Продовжуємо розв'язувати приклади на ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

2. Якщо потрібно знову перегляньте відеоурок 

3. Виконайте №1023  с. 160, №1026  с.161

Урок 28         30.04.2020 р.

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

1. Сьогодні розглядаємо випадок, коли у частці з'являються нулі. Правила такі як і при діленні на одноцифрові числа. Розглянь приклад. Якщо ми опускаємо дві цифри підряд, то у частку пишемо 0!

2. Виконаємо № 1031 с.162 (1) Перепиши в зошит перший приклад і виконай 2 та 3

3. Друге правило, коли неповне ділене 0. Розглянь приклад і перепиши в зошит.

У діленому залишився 0, який ми переписуємо у частку.


4. Виконаємо №1039 с. 162. (1)

5. Виконай №1039 с. 162. (2,3)

Урок 29      04.05.2020 р.

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

1. Сьогодні розглянемо випадок ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць.

2. Розглянь приклад та перепиши його в зошит.

Ми бачимо, що 7 не можна поділити на 54, тому 7 буде остачею, а у частку обов'язково записуємо 0.

3. Розв'яжемо №1045 с. 163. Перепиши уважно в зошит.

4. Виконай № 1049 с. 163.

Урок 30             6.05.2020 р.

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

1. Сьогодні попрацюємо з складеними іменованими числами. Спочатку пригадай, що таке іменовані числа. Іменовані числа - це числа, що можуть бути виражені у мірах довжини, маси, часу, вартості.

Числа, записані однією назвою міри, називаються простими. Наприклад: 2 м, 45 кг, 4 хв. Числа, які записані двома мірами, називають складеними. Наприклад: 2 м 5 см, 7год. 25 хв. Вивчити:

Одиниці часу :

1 год=60 хв.

1 хв=60 с.

3. Виконаємо №1052 с. 164. (1). Нам потрібно :

Щоб виконати дане обчислення, складене іменоване число перетворити у просте, тобто перевести 280 км у метри і додати 896 м. Отже отримаємо: 280896 м. Отримане число поділимо на 44:


Отримали, 6384 м. Тепер перетворимо його знову у складене іменоване число. 6384м =6 км 384 м.

Отже,

Запишемо як просте іменоване число: 2565 к. Виконаємо ділення

Отже, 256 грн 5 к. : 15 к = 171

4. Виконай №1052 с. 164 (3,4) та № 1057 с. 165 (1,2)

Урок 31          07.05.2020 р.

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування вправ.

1. Виконаємо №1060 с. 165.(1)

Визнач порядок дій. Перша дія - ділення в дужках, друга - додавання в дужках, третя - ділення.

Виконаємо всі дії. Дії виконуй у зошиті.

Отже,

2. Виконай №1060 с. 165. (2)

3. Виконай №1064 с. 165.  Розв'язати рівняння.

Урок 32            13.05.2020 р.

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа. Задачі на зустрічний рух.

1. Розгляньте пояснення письмового ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа у підручнику с. 168 №1087.

2. Розв'яжемо приклад 24966:342. 

Пояснення: Перше неповне ділене 2496 десятків. У частці буде 2 цифри. Поділимо 2496 на 342. Щоб дібрати цифру частки, поділимо 2400 на 300, буде 8. Перевіримо цифру 8. 342 помножимо на 8, буде 2736.

Цифра 8 не підходить. Беремо цифру 7. Помножимо 342 на 7, буде 2394. Остача 102. Друге неповне ділене 1026 одиниць.

Поділимо 1026 на 342. Щоб дібрати другу цифру частки, поділимо 1000 на 300, буде 3. Перевіримо цифру 3. 342 помножимо на 3, буде 1026. Остачі немає. Частка 73.

3. Виконайте №1088 с.168

4.Розглянемо задачу на зустрічний рух. 

5. Користуючись поясненням з прикладу, розв'яжіть задачу № 1090 с. 168

Урок 33                           15.05.2020 р.

Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа. Складання і розв'язування задач.

1. Складемо і розв'яжемо задачу №1096.


Наприклад: Фермер зібрав 1 т огірків. У перший магазин він відправив 125 кг огірків, а в другий у 5 разів більше. Скільки кілограмів огірків залишилося у фермера?

Розв'язання:

1)125*5=625(кг) - відправив у 2 магазин.

2)125+625=750 (кг) - відправив у 1 та 2 разом.

3) 1000-750=250 (кг)

Відповідь: залишилося 250 кг огірків.

Склади свою задачу та розв'яжи її (усно)

3.Виконай №1099 с. 169

Урок 34      15.05.2020 р.

Контрольна робота

1.Виконай обчислення письмово: 

68 067 : 9         

665400 : 5              

5765 ∙ 7              

2. Обчисли письмово:

(16 205 : 35 + 185) 49

3 . Розв'яжи рівняння :

(35067 - х) + 52021 = 70000

. Накресли прямокутник, ширина якого 4 см, а довжина у 2 рази довша. Знайди його площу та периметр.

5. Знайди значення виразу:

а : 64, якщо а = 49536 

6.  Задача. З двох міст, відстань між якими 925 км, одночасно назустріч один одному виїхали два автомобілі. Швидкість першого автомобіля 75 км/год, а другого -  110 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?                                   

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати