Українська література

Урок 1                                13.03. 2020р

Артикуляційні вправи

1. Робота над чистомовкою

Це-це-це - чисте озерце.

Да-да-да - в озері вода.

Сі-сі-сі - в річці карасі.

Ро-ро-ро - дай мені відро.

2. Гра "Звуконаслідування"

• Забивайте цвяхи: Гбду! Гбдо! Гбде! Гбди! Гбда! Гбді! Гбді!

• Імітуйте кінський тупіт: Птку! Птко! Птка! Птки! Птке! Птки!

• Кидайте уявні тарілки партнерові: Кчку! Кчко! Кчке! Кчка! Кчки! Кчки!

3.

4. Прочитайте другу дію п'єси Нелі Шейко-Медведєвої « Лисиця, що впала з неба» з підручника с. 128-128

Прочитайте тлумачення слова «дукач» та «ошукала» у підручнику с. 133

5.Повторити розділ " Розповіді про нас самих" у підручнику с. 116-134

Урок 2                           18.03. 2020р

Артикуляційні вправи

1. Мовленнєва розминка

Де ж наш пустун-язичок?

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо!

- Поплямкаємо губами!

- Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!

- Посичали гускою: с-с-с.

- Подзижчали комариком: дз-дз-дз.

- Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.

- Подирчали трактором: др-др-др.

2. Робота над чистомовкою

На-на-на - бачу сірого слона.

Но-но-но - довгий хобот у нього.

Ну-ну-ну - яблука даю слону.

Ни-ни-ни - люблять яблука слони.

Ні-ні-ні - дайте яблук і мені.

Друзі, ми починаємо вивчати новий розділ. Прочитайте його назву. Перегляньте які твори будемо вивчати в цьому розділі?

3. Переглянь відео «Життя і творчість О. С. Пушкіна» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2gnoxk4o5ic

4.Робота з підручником с. 136

Прочитайте першу частину «Казки про царя Салтана...» О. С. Пушкіна (переклад Наталі Забіли) у підручнику с. 137-139

Урок 3                            19.03. 2020р

1. Виконай артикуляційну вправу «Парашутик».

На кінчик носа покласти ватку; широким язичком у формі «чашечки», притиснутим до верхньої губи, здути ватку з носа вгору.

2. Робота зі скоромовкою ( спочатку прочитайте повільно, далі у звичайному темпі, нарешті-швидко)

Радо грати дітворі

У широкому дворі.

Гомінлива дітвора

На весь двір кричить: «ура!»

3. Прочитайте другу частину «Казки про царя Салтана...» О. С. Пушкіна

4. Робота за ілюстраціями

- Розгляньте ілюстрації до цієї казки.

- Кого художники зобразили на ілюстраціях? Які кольори вони використали?

- Яким рядкам казки відповідають ілюстрації?

5. Намалюйте свою ілюстрацію до уривку з «Казки про царя Салтана...»

О. С. Пушкіна.

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ

(електронним листом або фотозвітом)

Урок 4                   23.03. 2020р

1. Перевірка засвоєних знань! Наскільки ви опрацювали та запам'ятали

життєвий і творчий шлях Ганса Крістіана Андерсена. Дайте відповіді на

питання письмово та відправте фотозвіт.

- Де і коли народився славетний казкар?

- Яка в нього була родина?

- Коли він почав працювати?

2. Тест «так» чи «ні».

У завданні подані факти з життя Андерсена парами: правильне та хибне. З

кожної пари виберіть правильне твердження.

1

А)Народився в 1805 році в бідній родині. У дитинстві не мав ні дорогих

іграшок, ні багатого вбрання.

Б)Народився в 1799 році в багатій родині, отримав гарну освіту, був оточений

коштовними речами.

2

А)Батьківщина його - Німеччина.

Б)Батьківщина його - Данія.

3

А)З дитинства захоплювався книжками та театром.

Б)Все життя захоплювався скульптурою та живописом.

4

А)Перші казки почув від своєї матері.

Б) Перші казки майбутній письменник і почув від батька.

5

А)Все життя Андерсен збирав і записував народні казки.

Б)Андерсен написав багато казок і віршів, а ще нариси, романи та п'єси.

3. Переглянь інший варіант казки Г.К.Андерсена Гидке каченя

4. Розставите в правильному порядку рядочки і відновіть вірш.

Але не загордився,

Він багато перестраждав

бо з добрим серцем народився.

і нарешті гарним став.

5. Намалюйте малюнок про героя якої казки тут ідеться (не забудьте

відправити фотозвіт)

Урок 5                          26. 03. 2020р

1. ЧИТАННЯ МОВЧКИ. О.ІВАНЕНКО "СЛАВЕТНИЙ КАЗКАР"

Перевір свої навички читати мовчки і свідомо.

СЛАВЕТНИЙ КАЗКАР

Славетний казкар Ганс Крістіан Андерсен народився 1805 р. в Данії, у маленькому місті Оденсе. Бідна малесенька комірка, заставлена верстатами та різним інструментом батька-шевця. Під вікном ящик із землею, - там ростуть цибуля та петрушка, - оце й увесь город матері. Біля хатинки один кущик аґрусу - садок для хлопчика Ганса, що дивиться то гостро спостережливими жвавими, то задумливими, мрійними очима на навколишній світ. Батьки дуже любили свого хлопчика-одинака. Увесь вільний час тато віддавав синові, гуляв з ним, робив йому різні іграшки. Були в Ганса і рухливі млинки, і мальовничі панорами, і ляльки, що кивали головами. А вечорами батько читав дружині і синові цікаві книжки. Чи не найбільше в житті любив маленький Ганс слухати ці читання батька і мріяти. Хлопчик завжди почував себе щасливим і завжди був чимось зайнятий. То він уважно розглядав листя на своєму кущику аґрусу, то його увагу привертала якась комашка, квітка або камінець. Усе для нього було живим, мало власну цікаву історію. Він помічав те, повз що інші проходили байдуже. Годинами він міг сидіти тихо зі своїми іграшками, шити вбрання лялькам і грати в театральні вистави. Невдовзі Ганс опинився сам у великому місті Копенгагені. Безпосередній, щирий і довірливий, він звертається до багатьох, розповідає про своє життя, про свої мрії і надії. Хто дивиться на нього, як на дивака, хто зворушений і щиро хоче йому допомогти хоча б порадою... Директор театру в Копенгагені Коллін виклопотав для нього стипендію і сам стежив за навчанням Андерсена. Майбутньому письменникові було вже 16 років, коли він вступив до гімназії. Директор не лише ніколи не хвалив його, а, навпаки, виставляв на посміховисько перед усім класом. Нарешті один з учителів зрозумів нестерпне становище бідного юнака, поїхав у Копенгаген і розповів про все Колліну. Андерсен залишив гімназію і після підготовки у приватних учителів витримав іспит в університет... Ще довго шлях Андерсена не був легким. Справжньої слави письменник зажив своїми казками. Коли вийшли його перші казки «Кресало», «Принцеса на горошині», «Русалонька», про них заговорили скрізь. А коли він написав «Гидке каченя», багато знайомих та й незнайомих зрозуміли, що в цій казці відображено багато чого з його власного життя. І деякі «друзі» цілком легко пізнавали себе в образі курки, кота та інших. Популярність Андерсена зростала з кожним роком. Особливо любили свого казкаря діти. Часто, побачивши його високу, худу, незграбну постать, діти підбігали і віталися з ним. Якось одна жінка зробила зауваження своєму синові: «Як ти насмілився заговорити із чужою людиною?». А хлопчик відповів: «Та це ж не чужий, це Андерсен, його всі діти знають».

2. Перевірна робота

1. Хто такий Ганс Крістіан Андерсен?

А поет

Б актор

В славетний казкар

2. У якій країні народився Андерсен?

А Англії

Б Данії

В Франції

3. Яким був Ганс у дитинстві?

А спостережливим, задумливим

Б непосидючим

В витівником

4. Що приносило хлопчику найбільшу втіху, коли збиралася вся сім'я?

А бесіда з батьками

Б цікаві розповіді

В читання батьком книжок

5. Як Андерсен сприймав світ у дитинстві?

А із захопленням

Б зі здивуванням

В спостережливими, мрійними очима

Урок 6                        27. 03. 2020р

1. Робота зі скоромовкою ( спочатку прочитайте повільно, далі у звичайному темпі, нарешті-швидко)

На горішині горішки

Шаруділи тишком-нишком:

- Шур-шур-шур та шу-шу-шу

- Я зернятка колишу.

В лісі не шуміть, малята,

- Сплять у ліжечках зернята.

Ш-ш-ш-ш...

2. Гра «Склади вірш»

____ горобець

____ біда

____ молодець

____ гнізда

____ річка

____ невеличка

____ співає

____ безкрає

3. Ознайомтеся із життєвим і творчим шляхом Джанні Родарі

23 жовтня 1920 року, у північно-італійському містечку Омен, у сім'ї власника маленької пекарні народився хлопчик Джанні, якому судилося стати одним з найкращих казкарів Італії. Його батько, Джузеппе Родарі, був главою численної родини і зовсім не багатою людиною. Дитинство майбутнього казкаря минуло в люблячій сім'ї, але народився він слабким і часто хворів. Потяг до малювання у Джанні був настільки великим, що у свій час він навіть мріяв стати художником. Ще йому хотілося стати майстром іграшок, щоб діти грали незвичайними механічними іграшками, які ніколи б їм не набридали. Все життя він уважав, що іграшки для дітей настільки ж важливі, як і книги. В іншому випадку діти просто не зможуть правильно ставитися до навколишнього світу, не стануть добрими. Саме на сторінках «Піоньере» у 1951 році з'явилася відома всім казка «Пригоди Цибуліно». Джанні Родарі написав ще безліч казок, серед яких «Джельсоміно в країні брехунів», «Пригоди Блакитної Стріли», «Торт у небі», «Казки по телефону», але сам себе вважав не письменником, а журналістом. Якщо вірити словам давньогрецького мудреця про те, що люди живуть у написаних ними книгах, то Джанні Родарі житиме вічно - у своїх прекрасних героях і в серцях дітей, які їх полюбили.

4. Прочитайте оповідання "Дорога, що нікуди не вела" Джанні Родарі, підручник с. 151-153

Урок 7                 30. 03. 2020р

1. Прослухайте аудіоказку ДИКІ ЛЕБЕДІ Г.Х.Андерсена


2. Робота з дитячою книгою. Позакласне читання с.155-156

Урок 8                     01. 04. 2020р

УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ за розділом "Літературні казки зарубіжних письменників"

1. Гра «Чи уважний ти читач?»

Тестування

1. Де стояла прекрасна сеньйора, коли зустрічала Мартіно?

а) На балконі;

б) на ґанку;

в) у дворі.

2. Скільки разів Мартіно змушений був повторювати односельчанам розповідь про свою пригоду?

а) 20;

б) 50;

в) 100.

3. Де сиділа качка, висиджуючи каченят?

а) Під величезними лопухами;

б) під старою грушею;

в) під сараєм.

4. Звідки випливли три прекрасні білі лебеді?

а) З річки;

б) із-за кущів;

в) з кущів осоки.

5. Де цар Салтан побачив 33 богатирі?

а) У морі;

б) біля брами городської;

в) біля стін фортеці.

6. Куди білочка складала горішки?

а) В торбиночку;

б) в сумочку;

в) в шкатулочку.

2. Гра «З'єднай назву казки з її батьківщиною»

«Дорога, що нікуди не вела» Росія

«Гидке каченя» Італія

«Казка про царя Салтана...» Данія

НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ

(електронним листом або фотозвітом)

Урок 9                     02. 04. 2020р

1. Робота з дитячою книгою "Позакласне читання" с.42 - 46

2. Виконайте завдання у зошиті

3.НАДІШЛІТЬ ВИКОНАНУ РОБОТУ ВЧИТЕЛЮ

(електронним листом або фотозвітом)

Урок 10.                06.04.2020 р.

Тема: Життя та творчість Анатолія Костецького. А.Костецький «Мрія».

1. Переглянь та прочитай презентацію про життя та творчість А.Костецького


2. Прочитай вірш А.Костецького «Мрія» у підручнику с.156-157

3. Дай відповіді на питання

1. Хто мріяв у вірші «Мрія» Анатолія Костецького?

а) бджола б) хлопчик в) Сергій г) дівчинка

2. Про що мріяв герой вірша?

а) вирости б) потоваришувати з Сергієм в) піти у подорож г) відпочити

3. Кого він хотів захистити?

а) бджілку б) Сергія в) сусідку г) жука

4. Яка головна думка вірша «Мрія» ?

а) Потрібно рішуче захищати справедливість.

б) Якщо не можеш діяти, потрібно мріяти.

в) Бережно ставитися до природи.

г) Поважати друзів.

Урок 11.             08.04.2020 р.

Тема: А.Костецький «Спішу додому»

1. Прочитай вірш А.Костецького «Спішу додому» у підручнику с. 158 (два рази

вголос)

2. Дай відповіді на запитання

1. Як звати хлопчика, від імені якого ведеться розповідь у вірші  «Спішу додому» ?

а) Микола 

б) Сергій 

в) Слава 

г) Сашко

2. Хто перший зустрівся йому дорогою додому?

а) кошеня 

б) цуценя 

в) Микола 

г) Слава 

3. Що Микола запропонував головному герою?

а) поміняти свій ножик на шайбу 

б) поганяти у футбол 

в) пускати разом змія 

г) піти в кіно

4. Яким було цуценя?

а) чорним 

б) білим 

в) рудим 

г) білим з чорними плямами

4. Яка головна думка вірша «Спішу додому» ?

а) Бути добрим до своїх друзів. 

б) Бути відповідальним за друзів наших менших. 

в) Після школи треба поспішати додому. 

г) Не можна відмовляти друзям.

Урок 12.                09.04.2020 р.

Тема: В. Сухомлинський «Не згубив, а знайшов»

1. Прочитай оповідання В. Сухомлинського «Не згубив, а знайшов». (два рази вголос)

2. Прослухай уважно, відміть олівчиком у підручнику, слова, які змінені у відео


3. Перевір себе.

1. Скільки синові виповнилося літ?

а) Одинадцять

б) Дванадцять

в) Чотирнадцять

г) Двадцять

2. Що дав у руки батько синові?

а) Відро 

б) Косу

в) Лопату 

г) Серп

3. Яку ділянку потрібно було скопати?

а) сто кроків уздвож і сто впоперек

б) сто гектарів

в) сто кроків прямо і по діагоналі

г) сто кроків впоперек

4. Попервах означає?

а) в першу чергу  

б) спочатку

в) вкінці 

г) поряд

5. Як він виконував поставлене завдання?

а) Старався, але все погано виходило

б) Приловчився, навіть останню скибку землі хотів перевернути, але

зламав лопату.

в) Лінувався, та просто спав

г) Всю роботу виконав старанно

6. Що сказав йому батько?

а) Молодець!Я тебе люблю

б) Йди із дому

в) Піди і купи нову лопату

г) Бажання трудитися - то найдорожча знахідка

Урок 13          10.04.2020 р.

1. Робота з дитячою книгою "Позакласне читання" с.51 - 53 (два рази вголос)

Урок 16           13.04.2020 р.

Тема: Життя і творчість В. Нестайка. В.Нестайко «Шура і Шурко»

1. Ознайомся з життям та творчістю В.Нестайка 

2. Прочитай статтю в підручнику с. 160

3. Прочитай оповідання «Шура і Шурко» с.161-162

Урок 17                    15.04.2020 р.

Тема: В.Нестайко «Шура і Шурко»

1. Продовжуємо читати оповідання В.Нестайка «Шура і Шурко» с. 163-165

2. Первір свої знання.

1. Автор твору "Шура і Шурко"

а) Василь Сухомлинський.

б) Всеволод Нестайко.

в) Леся Українка.

г) Анатолій Костецький.

2. Вчительку Шурка звали:

а) Олена Вікторівна.

б) Ольга Семенівна.

в) Ольга Борисівна.

г) Наталія Петрівна.

3. Хто була та дівчинка, в якої було таке саме ім"я?

а) Сестричка.

б) Сусідка по вулиці.

в) Сусідка по парті.

г) Подружка.

4. Як звати друзів Шурка?

а) Коля і Вася.

б) Саша і Петя.

в) Сєвка і Толя.

г) Сергій і Юрко.

5. Шурко називав Шуру:

а) Лікаркою.

б) Айболитькою.

в) Плаксійкою.

6. Як звати лікарку, яка робила операцію Шуркові?

а) Клавдія Василівна.

б) Надія Григорівна.

в) Ніна Степанівна.

Урок 18       16.04.2020 р.

Тема: Нових друзів наживай, а старих не забувай. М.Чумарна «Казка про друга»

1. Читаємо 1 частину казки М. Чумарної «Казка про друга» с.166-168.

2. Дай відповіді на питання:

1. Куди потравив хлопчик? Як виглядала планета Тайн?

Урок 19                     22.04.2020 р.

Тема: Нових друзів наживай, а старих не забувай. М.Чумарна «Казка про друга»

1. Читаємо другу частину казки М. Чумарної «Казка про друга» с.168-169

Урок 20              23.04.2020 р.

Тема: Нових друзів наживай, а старих не забувай. М.Чумарна «Казка про друга»

1. Читаємо третю частину казки М. Чумарної «Казка про друга» с.169-170

2. Перевір свої знання.

1. Комп'ютерного друга звали:

а) Сашко; 

 б) Комп'ютик; 

 в) Компутик.

2. Небо на планеті Тайн було:

а) рожевим; 

 б) золотистим; 

 в) жовтим.

3. Звірі на планеті Тайн жили:

а) у горах; 

 б) у клітках; 

 в) у підземеллях.

4. Влітку друзі будували фортецю з:

а) піску; 

б) камінців; 

в) конструктора.

5. Друзі збиралися будувати з конструктора «Лего»:

а) будинок; 

 б) автомобіль; 

 в) місто.

6. Про що жалкував хлопчик?

а) Що не може залишитись на планеті Тайн;

б) що Компутик не вміє розмовляти;

в) що Сашко не бачить планету Тайн.

7. Планета Земля була схожа на:

а) м'яч;

 б) кульку; 

 в) глобус

8. Сашко гарно вміє малювати:

а) спортивні автомобілі; 

б) літаки і вертольоти; 

в) фантастичних істот.

9. Щоб мати друга, треба вміти:

а) слухати; 

 б) грати; 

 в) бути другом.

10. По дорозі до школи хлопчик забіг:

а) до Сашка; 

б) до мами; 

в) в магазин.

11. На блискучій кульці був напис:

а) «Таємниця»; 

б) «Дружба»; 

в) «Доброта».

12. На уроках хлопчик був:

а) спокійним; 

б) схвильованим; 

в) радісним.

Урок 21                24.04.2020 р.

Тема: Гумористичні твори. В.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним...», Г.Малик «Мавпині іменини»

1. Прочитай твори В.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним...», Г.Малик «Мавпині іменини» в підручнику с. 171-172.

2. Перевір себе.

1. Автором твору "Із сміхом треба бути обережним" є:

а) Марія Чумарна;

б) Всеволод Нестайко;

в) Галина Малик.

2. Продовж речення "Гумор, сміх - це ..

а) справа, яку робиш на самоті;

б) справа товариська, колективна;

в) справа, яку взагалі не можна робити.

3. Чому зі сміхом треба бути обережним?

а) від твого сміху всім сміятися хочеться;

б) на твій сміх ніхто не звертає увагу;

в) комусь від твого сміху, може, плакати хочеться.

4. Хто є автором вірша "Мавпині іменини"?

а) Галина Малик;

б) Марія Чумарна;

в) Всеволод Нестайко.

5. Що робила Мавпа, роздивляючись подарунки?

а) задирала носа;

б) морщила носа;

в) витирала носа.

6. Чим не сподобався Мавпі подарунок Носорога?

а) пиріг їй здавався гнилим;

б) пиріг їй здавався солоним;

в) пиріг їй здавався несмачним.

7. Чим не сподабався Мавпі подарунок Дикобраза?

а) ананас їй здавався маленьким;

б) ананас їй здавався несоковитим;

в) ананас їй здавався гнилим.

8. Хто першим з гостей встав із-за столу?

а) Дикобраз;

б) Носоріг;

в) Удав.

9. З ким залишилася Мавпа за столом?

а) з усіма гостями;

б) сама;

в) з Носорогом

Урок 22 29.04.2020 р.

Тема: Із гумором про серйозне. Г.Бойко «Консультант»., М. Сингаївський «Сміх для всіх»

1. Прочитай твори Г.Бойко «Консультант»., М. Сингаївський «Сміх для всіх» у підручнику с. 172-173

2. Перевір себе

1. Кого називали у вірші консультантом?

а) Мишка

б) Катюшу

в) Сашка

г) Люду

2. Кому хлопчик давав консультації?

а) Катюші, Люді

б) Катюші, Сашку

в) Сашку, Люді

3. Де працювали діти?

а) Біля бібліотеки

б) Біля пам'ятника

в) Біля школи

4. Яка була пора року?

а) Весна

б) Літо

в) Осінь

5. Яке дерево садили діти?

а) Вишню

б) Яблуню

в) Грушу

6. Автор вірша "Сміх для всіх"

а) Грицько Бойко

б) Микола Сингаївський

в) Всеволод Нестайко

7. Що зробив дідусь?

а) Приніс сміх

б) Приніс гостинці

в) Приніс лозинку

8. Якою була торбинка?

а) Шовковою

б) Полотняною

в) Сатиновою

9. Який був сміх?

а) Злий, веселий

б) Сердитий, плаксивий

в) Веселий, добрий

Урок 23     29.04.2020 р.

Тема: Контрольна робота. Робота з літературним твором.

Прочитай текст.

Велосипед для Катрусі

Тієї осені Катрусі купили велосипед. О, скільки щастя! У її старшого братика Дениса давно вже був великий, з рамою. Він часто возив на ній Катруську, коли батьки казали. А по своїй волі катати не хотів. Тож мрією дівчинки був свій, власний велосипед.

Що й казати, Катруська просто марила цією покупкою.

А тут уже наступного дня батьки привезли новенького, лискучого червоного велосипедика. Ох і щаслива була дівчинка - її мрія здійснилася!

Та тут нагодився братик і геть зіпсував настрій сестрі:

- Малече, ти спочатку навчися їздити на ньому!

- Синку, не ображай сестру, вона навчиться, обов'язково. Ти ж також колись не вмів, а потім навчився. Доню, ходімо вчитися!

Вони вийшли з квартири. Денис - за ними. Катруся вилізла на сидіння, яке тато підкрутив спеціально для неї, стиснула ручками кермо і поглядом тріумфатора обвела всіх навколо. Мовляв, от я сиджу на велосипеді - своєму, власному, а зараз поїду.

Як тільки тато відпустив велосипед, Катруська скрутила кермо і наїхала пряменько на дерево. Коли тато з Денисом добігли до місця пригоди, то знайшли там покарлючений велосипедик і Катрусю, яка сиділа на траві й тільки кліпала очима.

- Тату, відремонтуй, будь ласка, чимшвидше мого велосипедика, а то так ще й літо мине, а я не навчуся їздити, - тихо промовила Катруся.

За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала падати. Вона набивала синці й здирала лікті та коліна, доки не навчилася тримати кермо у правильному напрямку і не перехилятися набік. Словом, доки не навчилася їздити сама без підтримки.

З того великого дня вона майже не злізала зі свого залізного друга. І до подружок, і до бабусі, й до магазину на ньому їздила. Вона не тямила себе від щастя відтоді, як їй купили велосипед.

Та якось Денис прийшов додому дуже засмучений, бо зламав свого велосипеда - врізався в дерево.

- Не переживай! На моєму їздитимеш - поділимося якось.

Денис аж очі витріщив на сестру від подиву. Але відразу йому стало соромно, що от він колись не хотів катати Катрусю на своєму велосипеді, а тут вона так просто пропонує йому свій. Денис підійшов до Катруськи, обійняв і вперше в житті зрозумів, що кращого друга, ніж його маленька сестра, у нього немає.

2. Виконай завдання.

1. Визнач жанр твору.

А легенда

Б казка

В оповідання

2. Оповідання - це:А невеликий за розміром розповідний художній твірпро одну чи кілька подій у житті людей, тварин.Б народний або літературний твір про вигадані, частофантастичні події.В поетичний твір, поділений на рядки, які римуються.

3. Яку з ознак справжньої дружби демонструє героїня твору?

А справжні друзі завжди раді вашим успіхам

Б справжні друзі завжди готові прийти на допомогу

В справжні друзі не нав'язливі

4. Обери рядок, у якому записано речення, що допомагає краще уявити

стосунки між героями твору.

А " Не переживай! На моєму їздитимеш - поділимося якось ".

Б " За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувал падати ".

В " Денис аж очі витріщив на сестру від подиву ".

5. Яке прислів'я найточніше виражає основну думку твору?

А Без біди друга не пізнаєш

Б Людина без друзів, що дерево без коріння

В Вірний приятель - то найбільший скарб

Урок 24         30.05.2020 р.

Тема: В. Сухомлинський «Співуча пір'їнка»

1. Прочитай казку В Сухомлинського «Співуча пір'їнка» у підручнику с. 174. (читати вголос три рази)

2. Дай відповіді на питання після твору (усно)

Урок 25       04.05.2020 р.

Тема: Г. Чубач «Найрідніші голоси». С.Жупанин «Намалюю вітер.»

1. Читаємо вірші Г. Чубач «Найрідніші голоси» та С.Жупанин «Намалюю вітер.» с. 175-176 у підручнику (читаємо 4-5 разів)

2.Вивчити вірш напам'ять Г. Чубач «Найрідніші голоси»

(відеозвіт відправте вчителю на вайбер)

Урок 26    06.05.2020 р.

Тема: О. Єфімов «Тут усе є...»

1. Прочитай оповідання О. Єфімова «Тут усе є ...» (читати вголос 2 рази)

2. Дай відповіді на питання після твору (усно)

Урок 27-29       07.05., 08.05., 13.05.2020 р.

Тема: В. Рутківський «Як складають вірші»

1. Прочитай оповідання В. Рутківський «Як складають вірші» (читати вголос 3 рази)

2. Дай відповіді на питання після твору (усно)

3. Пофантазуйте, якими могли бути пригоди Ганнусі наступного року.

Урок 30    14.05.2020 р.

Тема: М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»

1. Прочитай вірш М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»(читати вголос 2 рази)

2. Вивчити вірш напам'ять (відеозвіт відправте вчителю на вайбер)

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати