МАТЕМАТИКА
Урок 1 12.03.2020 р.
Тема: «Повторення вивченого про частини. Порівняння частин»
- Повторіть вивчене про частини. Робота з підручником (усно) №751 с.122
- Подумай, яка частина круга замальована іншим кольором?
3. Пригадай:
4. Виконай письмово завдання. Знайди частину від числа.
5. Сучасна дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка "Hare Dance"
6. Пригадай:
7. Виконай письмово в зошиті. Знайти число, якщо
Урок 2 13.03.2020 р.
Тема «Поняття дріб. Читання і запис дробу. Чисельник і знаменник дробу»
- Пояснення вчителя. Розглянь малюнок.
Частина числа називається дробом. Вона має два числа: чисельник і знаменник. Між ними є лінія дробу.
- Хвилинка-цікавинка. Ознайомлення з поняттям «дріб»
- Робота з підручником (усно) №761, 762, с. 124
4. Переглянь як записати дробом частину фігури:
5. Robot Dance фізкультхвилинка
6.Виконай письмово № 764 с.127
Урок 4 18.03.2020
Тема: Дроби, які дорівнюють одиниці.
1. Повтори правило знаходження дробу від числа з минулого уроку.
Виконай письмово :
2. Подумай над питанням та вивчи правило.
3. Виконай № 779, 2 завдання с.128
4. Виконай № 785 с. 129 (письмово в зошиті)
Урок 5 19.03.2020
Тема: Знаходження числа за величиною його дробу.
1. Запиши дробом:
2. Уважно прочитай правило та розглянь приклади.
3. Користуючись правилом та прикладами, виконай письмово. Знайди число, якщо
Урок 6 20.03.2020
Тема: Самостійна робота.
1. Повтори правила вивчені на минулих уроках.
2. Виконай завдання письмово в зошиті. Фотозвітом відправ вчителю на електронну адресу.
3. Самостійна робота
1. Запиши, яка частина заштрихована в кожному прямокутнику.
2. Запиши цифрами дроби: три шостих, дві восьмих, чотири дев'ятих, вісім десятих, одна п'ята, три сьомих.
Урок 7 23.03.2020 р.
Тема: МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ. ПОВТОРЕННЯ ПЕРЕСТАВНОГО ТА СПОЛУЧНОГО ЗАКОНІВ МНОЖЕННЯ. ЗОБРАЖЕННЯ КРУГЛОГО ЧИСЛА У ВИГЛЯДІ ДОБУТКУ ДВОХ ЧИСЕЛ, ОДНИМ ІЗ МНОЖНИКІВ ЯКОГО Є ЧИСЛО 10; 100; 1000.
1.
Повтори
2. Виконай № 807 с.132. 1-2 завдання перепиши, 3 - обчисли письмово.
3. Виконай №809 с.132. 2 завдання виконай письмово.
4. Виконай №808 с 132. (письмово)
Урок 10. 27.03.2020 р.
Тема «МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА КРУГЛІ ТА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА. ПОВТОРЕННЯ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ ТА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА»
1. Пригадай право письмового ділення
2.
3. Виконай письмово №832 с. 135, №836 с. 136
4. Скористайся пам'яткою
Урок 11 30.03.2020
Тема: МНОЖЕННЯ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ
1. Записати вирази і їх значення.
- Суму чисел 525 і 405 збільшити в 100 разів.
- Різницю чисел 920 і 400 зменшити в 10 разів.
- Частку чисел 630 і 7 збільшити у 10 разів.
2. Розглянь знаходження добутку у №839 с.136
3. Переглянь відео (з 3:10 хв)
4. Виконай №841с.136, №848 с.137
Урок 14. 03.04.2020 р.
Тема: «ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО»
1. Виконай ділення з остачею№867 с. 139
2. Прочитай правило ділення з остачею на двоцирове число (№ 868, с. 139).
3. Виконай №869 с.139, №875 с.140
Урок 15. 06.04.2020
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на круглі двоцифрові числа з остачею.
1. Переглянь відеоурок
2. Знайди частку і остачу письмово №877 с.140
3. Виконай №883 .
Урок 16. 08.04.2020 р.
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні (розв'язування вправ)
1. Виконай № 885 с.141 на повторення . Якщо потрібно скористайся алгоритмом з минулого уроку
2. Виконай № 886. с.142 (всі дії окремо)
Зверни увагу! при діленні виду 630:70 ми користуємося таблицею множення (ділення) і ділимо 63:7=9.
3.Виконай рівняння №888 с.142
Урок 17. 09.04.2020 р.
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа.
1. Переглянь відео
2. Виконай письмово ділення 47780:60 = (Перевір правильність обчислень у підручнику №895 с.143)
3. Виконай ділення №897 с. 143 (1,2 завдання письмово)
4. Якщо дільник трицифрове кругле число, то користуйся підказкою
5. Виконай №901 с.144
Урок 18. 10.04.2020 р.
Тема : Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа(розв'язування вправ)
1. Під час роботи користуйся відео підказками минулих уроків.
2. Зверни увагу! Якщо під час письмового ділення у нас у діленому залишилися нулі, ми записуємо їх у частку:
3. Якщо, при діленні ми зносимо дві цифри, то в частку записуємо нуль
4.Виконай №903 с.144 (2 завдання), та №909 с.145
Урок 21. 16.04.2020 р.
Тема: Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Повторимо множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Переглянь відео до 4хв.50 с.
2. Розглянь приклад. У даному прикладі, ми спочатку 3 перемножуємо на 6 і 4, потім 7 множимо на 6 і 4. При множенні 7 на 6 і 4 не забувай відступити клітинку.
3. Користуючись прикладом виконай №923 с.147
Урок 22. 17.04. 2020 р.
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Переглянь відеоурок до 6 хв. 30 с. Перепиши запропоновані приклади в зошит.
2. Потренуйся виконати множення №937 с.149.
Урок 23. 22.04.2020 р.
Тема: Множення багатоцифрових чисел на трицифрові.
1. Переглянь як правильно перемножити трицифрові числа
2.
Пояснення: 7 множимо на 4, 8, 1, 4. Потім 3 множимо на 4, 8, 1, 4. Потім 2 множимо на 4, 8, 1, 4. Не забувай правильно підписувати числа. Перепиши даний приклад в зошит.
3. Спробуй виконати №960 с.152
Урок 25. 24.04.2020 р.
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові
1. Розглянь приклад в підручнику с.154 № 978. Приклади перепиши в зошит.
2. Виконаємо № 979 с.154
№1 Пояснення. 1.Ділене 453, дільник 62. У частці буде одна цифра, бо 62 більше 45.
2. Ділимо 45 на 6 буде 7 (остача 3), бо 42:6=7.
3. Перевіряємо цифру 7. Множимо 7 на 62 буде 434. Отже:
Перепиши приклад в зошит.
№2. Пояснення . 1. Ділене 505, дільник74. У частці буде одна цифра, бо 50 менше 74.
2. Поділимо 50 на 7 , отримаємо 7 (ост. 1) , бо 49:7=7.
3. перевіримо цифру 7 :
Вона нам не підходить, бо 74*7=514, а воно більше за 505.
4. Перевіряємо цифру меншу 7 і це 6. Отже,
Перепиши приклад в зошит.
3. Виконай № 985 с. 155 (1,2 приклад)
Урок 26 27.04.2020 р.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Переглянь відео
2. Виконай № 1006 с. 159 (1,2) №1012 ( 1 стопчик)
Урок 27 30.04.2020 р.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Продовжуємо розв'язувати приклади на ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
2. Якщо потрібно знову переглянь відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY
3. Виконай №1023 (1,2) с. 160, №1026 (3,4) с.161
Урок 29. 04.05.2020 р.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Сьогодні розглядаємо випадок, коли у частці з'являються нулі. Правила такі як і при діленні на одноцифрові числа. Розглянь приклад. Якщо ми опускаємо дві цифри підряд, то у частку пишемо 0!
Приклад перепиши в зошит.
2.Виконаємо № 1031 с.162 (1) Перепиши в зошит перший приклад і виконай 2 та 3
3. Друге правило, коли неповне ділене 0. Розглянь приклад і перепиши в зошит.
У діленому залишився 0, який ми переписуємо у частку.
4. Виконаємо №1039 с. 162. (1)
5. Виконай №1039 с. 162. (2,3)
Урок 30 06.05.2020 р.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Сьогодні розглянемо випадок ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць.
2. Розглянь приклад та перепиши його в зошит.
Ми бачимо, що 7 не можна поділити на 54, тому 7 буде остачею, а у частку обов'язково записуємо 0.
3. Розв'яжемо №1045 с. 163. Перепиши уважно в зошит.
4. Виконай № 1049 с. 163.
Урок 31 7.05.2020 р.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
1. Сьогодні попрацюємо з складеними іменованими числами. Спочатку пригадай, що таке іменовані числа. Іменовані числа - це числа, що можуть бути виражені у мірах довжини, маси, часу, вартості.
Числа, записані однією назвою міри, називаються простими. Наприклад: 2 м, 45 кг, 4 хв. Числа, які записані двома мірами, називають складеними. Наприклад: 2 м 5 см, 7год. 25 хв. Повтори та перепиши в зошит:
Одиниці часу :
1 год=60 хв.
1 хв=60 с.
3. Виконаємо №1052 с. 164. (1). Нам потрібно :
Щоб виконати дане обчислення, складене іменоване число перетворити у просте, тобто перевести 280 км у метри і додати 896 м. Отже отримаємо: 280896 м. Отримане число поділимо на 44:
Отримали, 6384 м. Тепер перетворимо його знову у складене іменоване число. 6384м =6 км 384 м.
Отже,
(2)
Запишемо як просте іменоване число: 2565 к. Виконаємо ділення
Отже, 256 грн 5 к. : 15 к = 171
4. Виконай №1052 с. 164 (3,4) та № 1057 с. 165 (1,2)
Урок 32 08.05.2020 р.
Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування вправ.
1. Виконаємо №1060 с. 165.(1)
Визнач порядок дій. Перша дія - ділення в дужках, друга - додавання в дужках, третя - ділення.
Виконаємо всі дії. Дії виконуйте в зошиті.
Отже,
2. Виконай №1060 с. 165. (2)
3. Виконай №1064 с. 165. (2) Розв'язати рівняння.
Урок 32 13.05.2020 р.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа. Задачі на зустрічний рух.
1. Розгляньте пояснення письмового ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа у підручнику с. 168 №1087.
2. Розв'яжемо приклад 24966:342.
Пояснення: Перше неповне ділене 2496 десятків. У частці буде 2 цифри. Поділимо 2496 на 342. Щоб дібрати цифру частки, поділимо 2400 на 300, буде 8. Перевіримо цифру 8. 342 помножимо на 8, буде 2736.
Цифра 8 не підходить. Беремо цифру 7. Помножимо 342 на 7, буде 2394. Остача 102. Друге неповне ділене 1026 одиниць.
Поділимо 1026 на 342. Щоб дібрати другу цифру частки, поділимо 1000 на 300, буде 3. Перевіримо цифру 3. 342 помножимо на 3, буде 1026. Остачі немає. Частка 73.
3. Виконайте №1088 с.168
4.Розглянемо задачу на зустрічний рух.
5. Користуючись поясненням з прикладу, розв'яжіть задачу № 1090 с. 168
Урок 34 15.05.2020 р.
Контрольна робота
1. Обчисли письмово:
(16 205 : 35 + 185) ● 49
2 . Розв'яжи рівняння :
(35067 - х) + 52021 = 70000
3 . Накресли прямокутник, ширина якого 4 см, а довжина у 2 рази довша. Знайди його площу та периметр.
4. Задача. З двох міст, відстань між якими 925 км, одночасно назустріч один одному виїхали два автомобілі. Швидкість першого автомобіля 75 км/год, а другого - 110 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?